Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X

Każdego roku przewozimy
77 000 000 kg ładunku

 

 

Nasza flota to:

  • 100 samochodów ciężarowych
  • efektywne wykorzystanie kubatury pojazdów
  • ciągła modernizacja i nowoczesne wyposażenie
  • bezpieczeństwo Twojego ładunku

 

Więcej

Nasze pojazdy przejechały ponad 60 020 021 km

 

 

Usługi:

  • Transport międzynarodowy
  • Spedycja międzynarodowa
  • Przewóz ładunków niebezpiecznych
  • Usługi mobilnym wózkiem widłowym
  • Logistyka kontraktowa

 

Więcej

Nasze ciężarówki pokonały trasę równą 1 600 okrążeń wokół Ziemi

 

 

Przemierzymy całą Europę:

  • do wybranego przez Ciebie celu
  • trasą, którą sobie zażyczysz
  • z ładunkiem, który nam powierzysz
  • i będziemy na czas!

 

Więcej

Centrum Usług Logistycznych Marathon Cargo Hub o powierzchni 57 000 m2

 

Znajdziesz tu:

  • nowoczesny system wysokiego składowania i zarządzania
  • wygodne przestrzenie biurowe
  • stację paliw
  • możliwość podglądu online z każdego miejsca na świecie

 

Więcej

Newsroom


BEZ TACHOGRAFU

01.07.2016
BEZ TACHOGRAFU

Przemierzają dziennie setki kilometrów, choć nie wkładają karty do tachografu i nie nazywają się kierowcami. Po przejechaniu całej drogi, nawet gdy bardzo zmęczeni - są uśmiechnięci, chętni do rozmowy, profesjonalni. Nasi HANDLOWCY: Magda, Michał i Marcin.


Zakres obowiązków handlowca obejmuje nie tylko spotkania z klientami, ale i wielogodzinne czasem przejazdy, konstruowanie ofert, pracę nad wizerunkiem Firmy podczas targów i wydarzeń. Znają środowisko transportowe jak nikt inny, bo widzą się w ciągu miesiąca z setkami osób. Zapewniają pracę pozostałym działom i wnoszą mnóstwo pozytywnej energii. Jak wygląda dzień handlowca?

Michał Nowakowski: „Od rana, jak nie mamy spotkań, to je umawiamy, poszerzamy bazę kontaktów, kwotujemy zapytania, organizujemy bieżącą obsługa klienta, pokazujemy się nie tylko telefonicznie, ale i fizycznie. Sprawdzamy na rynku gdzie jest dla nas najlepsze miejsce, nisza i odwiedzamy firmy odpowiadające naszemu profilowi.

Jak to się stało, że zostałem handlowcem? Już na początku studiów chciałem podjąć pracę, a znajomy podpowiedział, że mam odpowiedni temperament i tak zostałem asystentem sprzedaży. Potem przeszedłem drogę od asystenta do kierownika projektu i kierownika regionalnego.

Z dumą obserwuję, że rok do roku obroty rosną o 100%, obecnie do poziomu kilkudziesięciu milionów, a nasza obecność rośnie zwłaszcza na rynku opakowaniowym”.

Marcin Nagodziński: „Jako handlowcy jesteśmy pierwszym w kolejności trybem firmy i motorem, który nakręca sprzedaż. Robimy to poprzez wyszukiwanie klientów i obsługę posprzedażną, obsługę reklamacji, monitorowanie rynku - co jeszcze może interesować klientów.

Zostałem handlowcem, bo lubię kontakty z ludźmi, ciągłą mobilność. To bardzo ciekawa praca, nigdy nie ma dwóch takich samych dni, codziennie pojawiają się nowe wyzwania – nowi klienci, ciekawi ludzie, potrzeba dostosowania pod ich indywidualne potrzeby i wymagania naszych usług.

Jednocześnie jest to praca bardzo wymagająca. Większość handlowców nie lubi wyszukiwania kontaktów, bo jest to żmudne. Każdy ma swój warsztat pracy, własne doświadczenia czy szkolenia, które przeszedł, drogę rozwoju. Musimy być otwarci na ludzi i konsekwentni w działaniach - czasem trzeba z jedną osobą kontaktować się wielokrotnie, uważnie obserwować co robi konkurencja i wynajdywać dla siebie nisze, a słabe strony u innych”.

Magdalena Dal: „Pracuję w Marathon International od marca 2014. W poprzedniej pracy zajmowałam się pozyskiwaniem klientów, ale zadania były bardziej monotonne. Szukałam więc firmy innowacyjnej, dynamicznej, która się rozwija, i tutaj zostałam aktywnym handlowcem.

Każdy dzień zaczynam o godzinie 7:30, kontaktuję się ze stałymi klientami, poszukuję nowych, odwiedzam naszych partnerów, interweniuję przy pilnych sytuacjach np. z załadunkami czy rozładunkami, na bieżąco współpracuję z kolegami z działu FTL.

Lubię kontakt z ludźmi, mam satysfakcję, gdy potrafię zaoferować to, na co klient liczył. Lubię poznawać nowe środowiska i branże, odkrywać ich zapotrzebowania i na koniec otrzymywać pozytywny feedback. Trudności? to normalne, bywają w pracy, w branży, ale radzimy sobie z nimi na co dzień. Nie ma takich, przy którym byśmy nie usiedli i nie znaleźli rozwiązania, bo nie ma sytuacji bez wyjścia. Bardzo ważna jest komunikacja i wzajemna pomoc w sprawach dotyczących obsługi klientów. Ta praca ma nam sprawiać przyjemność.


Marathon Truck Service: serwis i naprawa samachodów ciężarowych

Zaufali nam

„Jesteśmy pełni uznania dla zaangażowania, z jakim firma MARATHON podejmuje się każdego zlecenia. Z wielką przyjemnością skorzystamy z usług firmy przy następnej okazji.”

Bartosz Szymkowiak, Kierownik ds. Logistyki i Zaopatrzenia

„Unikalną cechą firmy MARATHON jest precyzja oraz indywidualne podejście do naszych potrzeb.”

Marta Michalik, Referent ds. Sprzedaży

„Nasi klienci oczekują od nas niezawodności, a w związku z tym - również my od naszych partnerów transportowych. Firma MARATHON udowadnia za każdym razem, że możemy zapewnić ją naszym klientom."

Erwin ten Pas, Szef Działu Transportu i Dystrybucji, Holandia

„Do wyboru firmy MARATHON skłoniły nas nie tylko względy praktyczne, jak oferowana wysoka jakość usług, ale co ważniejsze, szerokie zrozumienie naszych potrzeb jako Klienta."

Łukasz Kordecki, Zastępca Dyrektora Biura Spedycji

Zapytaj nas

Zapytaj nasJak możemy Ci pomóc?
Jesteśmy online od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Wpisz swoje pytanie tutaj, a odpowiemy najszybciej jak to możliwe!skypeFormularz